Med världens bästa vid min sida..


Hej alla

har inte vart särskilt aktiv på siståne. Skrivbrist bland annat men också å har jag gått igenom några av de värsta dagarna i mitt liv sista veckan. 2010 har inte börjat i friskhetens tecken om man säger så..

Allt började i Egypten (underbart härlig resa btw), där vi båda efter Kairo- resan blev riktigt dåliga i magen. Inte däckade, som tur var, men ändå tillräckligt för att tappa ork till att göra någonting. Så sista dagarna vart inte speciellt produktiva.. Kom hem och magsjukan fortsatte. Hade täckt börja jobba som igår onsdag om jag inte i mådags/tisdags drabbats av ischias/ryggskott/diskbråck.. Har aldrig haft så ont som då. Trodde helt ärligt att jag aldrig mer skulle kunna gå.. Hamnade i sängen vid 12-tiden i tisdags efter läkarbesök och apoteksbesök (och tro mig när jag säger att det tog minst 40 minuter att gå från apoteket till bilen parkerad på baksidan av Täby Centrum, dvs närmste vägen in till husläkaren..) Stannade om vartannat och grinade av smärta, vilket kanske inte är det jag brukar göra. Hur som, låg i säng i nästan 24 timmar, utan att kunna ta mig någonstans. Den extremt smärtan har jag aldrig känt förut och önskar inte den på någon.
Har fortfarande ont och tar mig fram med kryckor och bara hoppas hoppas hoppas att det går åt rätt håll... Men är som sagt uppe nu iaf..

Jag har under dessa dagar insett att jag har världens absolut bästa människa i mitt liv. På alla sätt och vis. Han är min framtid. Aldrig träffat en person med sån omtanke, sån genomsnäll männsika.. Jag kan inte beskriva vad jag känner för honom eller hur mycket han betyder. Mer än något annat..

Nu ska jag krypa till sängs igen. Inte den bästa nattsömnen...

Kommentarer
Postat av: Marie

hoppas ryggen är lite bättre! i miss you

2010-01-14 @ 16:59:09
Postat av: Jenny

Usch vad hemskt, stackare! Hoppas verkligen att du blir bättre snart!! Kram

2010-01-16 @ 03:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0