Egypten 2010


Jag inser just att jag inte droppat en endaste bild från resan. Haha, så kan det ju vara. Kanske ska dela med mig av några...
Vet ni föressten, att just nu pågår världens regnstormar i Egypten, men folk som dött och grejjer. I hurghada, där det i genomsnitt regnar 1 dag per år, hade resturangtak rasat in och poolerna fylls av lera.. Helt sjukt av vi var där för 2 veckor sen och nu drabbas de av detta.. Hade vi tur med vädret eller?



"våran" del av havet



En av många goda all inclusive- middagar! Över förväntan!



No comment



Efter en lång kväll inne i Sekalla med avslutning på Hardees och Milkshake!



Utsikt från frukostbordet



Jag älskar vad saltvatten gör med mitt hår! Hello curly Sue!





Jag tror inte du förstår hur mycket jag älskar dig!



En av Pyramiderna i Giza



Det här är livet och bland det roligaste jag vet!




Har tagit fler ilder med bättre kamera, men de ligger på den andra datorn.. Så, jag behåller dem för mig själv!

Puss!



Kommentarer
Postat av: lillebror

jaa, jag tänkte väl att det där inte va min kamera.

2010-01-21 @ 18:16:33
Postat av: Jossan

Vilka härliga bilder :)

2010-02-08 @ 10:09:42
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: jess

vilka underbara bilder!

2010-04-16 @ 11:05:32
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0