Längtar tillbaka...


I höstas spenderade jag ett par dagar i den underbara staden Rom. Jag förälskade mig på många sätt därnere, inte bara i staden och allt underbart där, utan också i min älskade Calle. Den resan betyder mycket och just nu så vill jag inget hellre än att åka tillbaka dit. Sitta på någon mysig uteservering, äta glass och bara njuta.

Jag måste börja prioritera mina önskningar bara, och se vad som är möjligt och inte. Jag kan inte få allt, inte på en gång iaf.. Vad är viktigt egentligen?

Jaja, drömma får man ju, även om det är tufft ibland..






Den här glassen, eller ja jordgubbssorben som Calle tog, är det godaste jag ätit. Som att äta färska jordgubbar...





Jag Älskar Dig!






I min egen lilla värld på ett fält som en gång varit arena för stora spel..! Mäktigt!






Det finns mycket att se i Rom. Som det står i alla resguider, lyft blicken från kullerstensgatorna och titta på byggnaderna runt dig! Du kommer slås av häpnad!






Välkänd plats på många sätt och vis.. Min älskling, min snygging!










(picture borrowed from aftonbladet.se, picture by ANSA PHOTO PERPHO)

Dock bör man tydligen inte åka till Rom under derby-tider!
Kolla vad de plockat från supportrarna!
 AIK och DIF-klacken är änglar i jämförelse..
Så HV, va fan gnäller ni om...?


Kommentarer
Postat av: Blerta

Vad fina bilder :D

2010-11-10 @ 00:50:13
URL: http://blirtblert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0