Tiden går för fort!


Numera känns det som om det är fredag- måndag.. Helgen bara försvinner och det är hemskt. Tiden går alldeles för fort. Skulle behöva en extra dag att bara vila på och samtidigt hinna med allt annat roligt.

Hade en underbart härlig helg iaf.!

Fredagen spenderades med finaste, en massa mys, matinköp med mera. Blev en rätt lugn kväll då vi båda skulle upp tidigt på lördagen..

Lördagen ja.. Började med att jag skjutsade C in till stan för att sen åka hem till mig och tvättstugan. Lyckades boka upp båda tvättstugorna vilket innebar att jag kunde tvätta en massa på rätt kort tid. Skönt att få det gjort.. =)
Tog en liten PowerNap innan jag begav mig till Vaxholm med mamma och pappa, samt syrran och Nicke för en fika. Bästa Silltruten, alltid lika mysigt.. Dock är det ingen höjdare att komma så sent för allt det goda va slut..
Gjorde några shoppingfynd på Salta Stänk, det tillhör inte vanligheterna.. =)

Kvällen skulle spenderas med att A, J och jag skulle baka pizza, äta och dricka gott samt bege oss in till stan. Massa pizza blev det, en massa skratt, fotboll, musik, Strawberry Daiquiri, sminkande, springtur till bussen, ångest, tvivel i "krogkön", toabesök, tequila, efterhängsna killar, dåliga raggningsrepliker, skitmusik, bra musik, Zlatansång, Ronny & Ragge, hemgång, komplimanger med mera.. En kul kväll helt enkelt..!
Tog en taxi till Solna och somnade gott bredvid finaste..!

Söndagen skulle bjuda på ja, middagsbjudning.. Sov länge men inte tillräckligt då en av områdets alla barn kände för att gallskrika ute på gården. Vaknade gjorde jag såklart och kunde inte somna om... Väl uppe så var väl aktiviteten inte speciellt stor även om vi faktiskt lyckades slänga in rostbiffen i ugnen, koka potatis och förbereda lite annat smått och gott innan vi dog i soffan..
Middagen ja.. Syrran och Nicke var hembjudna hit på middag. Första gången någon i min familj fick träffa min snygging. Självklart lite nervöst, samtidigt så vet jag ju att min familj alltid stöttar mig i min val och jag var rätt säker på att de skulle tycka om min C precis som jag (eller nåt liknande iaf..).
En trevlig kväll blev det iaf med god mat, en massa prat och ett och annat skratt..! Jag var iaf helnöjd med kvällen.!

Så var det ju det där med att tiden går så fruktansvärt fort. Har ångest varje söndagskväll så som aldrig förr. Kanske inte för att jag måste jobba som jag tidigare trott, utan för att det innebär en massa timmar utan C. Jag vill vara med han alltid, hela tiden.. Och att helgerna bara svischar förbi gör ju inte det hela lättare..
Det är som sagt tur att veckorna går rätt fort de också..

Nu är jag sjukt trött, ska krypa ner i Cs knä och sova.. Det är underbart!

Sov gott därute!
Puss



Jag hoppas att du vet att du gör mig till världens lyckligaste..!
Tack för Allt du säger och gör.
Tack för Att du är den du är.
Jag tycker om dig mer och mer för varje minut som går!
Jag Vill vara med dig alltid!

Puss Min Snygging!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0