I morgon är det fredag igen.. =)


Det är en himla tur att veckorna går så härligt fort.. Synd bara att helgerna gör detsamma..
Men som sagt, i morgon är det fredag igen och jag längtar! Det kommer bli en härligt rolig helg..!
Imorgon, troligen och förhoppningsvis en massa mys med min snygging.
På lördag kommer finaste A & J hem till mig och firar lite försenade födelsedagar med god middag och utgång!
Söndagen blir soovdag, samt middagsbjudning i Solna för min syster och N.
Ska bli trevligt, tror jag!

En torsdag som denna är jag, tro det eller ej, faktiskt hemma! Ja, tillfälligt såklart, ska snart iväg igen.. Ska bara plocka ihop lite saker, sen beger jag mig..

Har haft en helt okej dag faktiskt.. Hela dagen =)


Tack finaste för ditt sms..!
Gjorde mig så otroligt glad..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0