Uppe med tuppen..?


Jag är faktiskt vaken i tid idag.. Ja, eller någorlunda iaf.. Trots att jag faktiskt har sovit uruselt i natt. Kändes som om jag aldrig somnade, bara vaknade om och om igen, fast jag egentligen sovit i timtal emellan. Det suger verkligen, att inte få sova ordentligt.

Jag har fortsatt fundera på det här med vad jag egentligen skriver i min blogg. Jag läser rätt många bloggar och många utav dem är perosnliga, utlämnande och från hjärtat. Det är min blogg också, så mycket som jag känner att jag behöver och vill lämna ut. Jag fick höra en gång, att låt oss stå där, med tappade hakor och det där har fastnat. Fast jag vill inte längre. Jag känner inte att jag behöver bevisa för någon hur jag fungerar eller vad jag känner längre. Mitt liv är vad det är och så må det vara. Så länge jag är frisk, min familj är friska och jag har ett hem att bo i, skit samma vad som händer..!

Det kanske bara är så, att jag mår bra..!

Nja, jag är hungrig..!
Så nu kanske jag ska leta mig ut i köket!

Ha en bra dag sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0