Psykvarning på Ica Stop

Den som obsververat mig idag när jag sprang runt på Ica måste ha blitt smått konfunderad över vad jag egentligen höll på med.. Helt sjutk sprang jag runt som en virrig gammal tant och letade efter både det ena och det andra..
Det började med att jag inte kunde bestämma mig för vad jag skulle handla till matsäck i morgon.. Fram och tillbaka gick jag mellan färdigmatsdisken och den med pasta..
När jag i stort sett gett upp kände jag doften av färsk basilika och bestämde mig! Pastasallad med pesto, mozarrella, tomat, färsk basilika och lufttorkad skinka.. Mumma!

När jag som bäst gick runt och letade efter tomater som var tillräckligt fina fick jag syn på en gammal bekant.. Och det är verkligen det sista jag vill när jag handlar, träffa folk man känner och måste stå och småprata.. Så i panik tog jag tomaterna och sprang och gömde mig vid pastan.. Efter detta började en spoinlek inne på Ica där jag smög runt hyllor och hetsade upp mig likt värsta idioten för att inte plötsligt stå öga mot öga med bekanten.. som sagt, den som såg mig måste trott att jag blivit knäpp..!

Jaja, det är väl sånt man får bjuda på!
Nu har jag iaf ätit mig mätt på pastasallad, fick 3 matlådor vilket är toppen! Även hunnit äta ett par skedar B&J, blev dock proppmätt rätt direkt..

Nu ska jag bara ta det luignt, lyssna på musik och skriva lite..
Ha en skön kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0