Och denna dagen.. Ingenting


Hittills idag har jag inte gjort någonting känns det som.. Jag vaknade sent, gick upp, slog igång Spotify, har sedan dess lyssnat på musik, duschat och diskat.. Ja, inte så mycket mer än så faktiskt..

Vädret suger ju, även om jag nu börjar skymta en och annan solstårle som lyckas ta sig igenom molnen och ner till min balkong. Ikväll ska jag hem till syster yster och äta mat så fråga lyder nu:

VAD BLIR´E FÖR MAT??

Ja, och vilken tid ska jag komma såklart.. ?!

Jag börjar mer och mer förundras över vilka konstiga människor det finns i denna värld och ja, varför jag ska anpassa mig efter andra. Jag är den jag är och så kommer det att vara.. Många killar verkar köra den stilen, så jag ska nog göra detsamma. Tänker inte ändra mig en tum!
Föressten, så har jag kommit fram till att så länge jag har musik, så behöver ja fan ingen annan än mig själv och min katt!
 Så det så!
Punkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0