Jag älskar min balkong!


En dag som denna, är min balkong underbar! Klockan är nu 21.00 drygt och jag kan fortfarande sitta ute och både se på teve och använda datorn! hur underbart är det inte!
Det händer en massa härute också! Växer så det knakar i alla krukorna! Fortsätter det så här har jag jordgubbar till midsommar!

Har annars haft en helt okej dag! Man kan väl inte klaga på vädret, underbart varmt och härligt! I morgon, ska jag lite på vädergubben och kanske ta lite mindre varma kläder, så kanske man överlever!



Today is a happy day!



Dags att hoppa in i duschen! svårt att slita sig härifrån bara!



Citrus, Shersmin, Passionsblomma, Björnbär, Vindruva, Basilika, Jordgubbar, Kaprilfol, Humle, Lavendel, Ölandstok, Murgröna och en del andra ännu så länge oidentifierbara växter är vad som finns på min balkong just nu!



Kurt, den smitaren, får bara vara ute med koppel numera. Det protesterar han om och sitter nu i sovrumsfönstret. Notera teven på väggen! Klockrent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0