Chockat mig själv!

Ja, ibland så!
Ikväll ställde jag mig och diskade.. Bara så där!
Slog igång SATC- filmen i bakgrunden och tog tag i disken.. Helt otroligt..! nej, egentligen inte, men ändå. Jag hade inte planerat att diska..Så det var ju skönt att få det gjort!

Hursom, har jobbat idag, som vanligt. Har skrattat idag, som vanligt.. Dagen började mindre bra, eller, rättare sagt, jag har varit helt slut i kroppen i 2 dagar.. I morse vaknade jag klockan 4 och suckade åt mig själv.. Va fan, sov människa!
När klockan sedan ringde i vanlig tid måste jag ha slagit av larmet, för jag vaknade till en halvtimme senare och undrade varför klockan inte ringde.. Som tur var, så gjorde det ingenting. Konstigt ändå, jag brukar inte stänga av larmet..
Jobbet får mig iaf glad! Jag har underbara barn som jag jobbar med, världens bästa kollega och en hel del andra underbara arbetskamrater! Det är med glädje och energi i kroppen som jag lämnar jobbet. Ja, energi iaf i ca 10 minuter.. Sen kommer tröttheten..

Hem, powernap i 20 minuter, sen till träningen. Mini- handboll för hela slanten, roligt och mer givande än man kan tro..!
Sen hem och ja, resten vet ni ju!

Jag ska försöka att lägga energin på det som är bra. Det som är positivt och som kommer bli toppen.. Inte det som tar energi.. Vi kommer få det toppen, för vi är bra!

nej, nu ska jag se klart eurovision, sen sova! känns som om det behövs kanske..!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0