Blogga?


Jag är inne i en riktig ner- period när det gäller bloggning. Känner inget sug efter att skriva, fläka ut mig eller berätta saker längre. För, vad är anledningen egentligen till att någon skulle vilja läsa om det jag gör och inte gör..

Har i alla fall haft en riktigt mysig helg!
Fredagen började med att jag och Jaki tog oss ner till Hägernäs med engångsgrillar och god mat och bara satt och hade det trevligt! Snakcade skit och skrattade, som det ska vara.

Lördagen erbjöd Stockholm Marathon för 3 året i rad! Alltid lika kul och vilket kanonväder vi fick! Strålande sol och runt 25 grader på Östermalms IP. Stekte på rätt bra måste jag ju säga.. Inte optimala arbetsförhållanden kanske, men va fan! Det va härligt!
Efter marathonen var det iväg direkt till Återträffen med mina gamla sleipner- kompisar. Kan inte riktigt fatta att det var 10 år sen (!) som vi  la ner laget,, Va superkul att träffa alla igen och se vad dem gör nuförtiden. 2 av dem har barn, en pluggar fortfarande, en bodde i Östersund och ja alla hade mer eller mindre något spännande att berätta!
Trevligt var det också att se massa bilder och filmklipp från den här tiden! Hoppas kunna få tag i det som visades, va roligt att se!

Väl hemma fick jag ett otroligt sug efter att gå ut. Det är vädret och omgivningarna som gör det! Sommar sommar sommar, så härligt! SMSade Jaki och kollade vad hon gjorde och en timme senare satt vi på tåget på väg in till Söder och "Ett ställe", samma som alltid! Det var fruktansvärt kul faktiskt, massor med folk, roligt folk och alldeles lagom sådär på andra fronter! Jag börjar tro att det är dem där spontana kvällarna som blir som roligast, när man inte hinner bygga upp förväntningarna! hade en urkul kväll helt enkelt!

Söndagen vart lugn.. Fixat lite inför fredag, då Lillebror min tar Studenten.Åt tårta hos mormor.Ätit god mat.. Ja, det gamla vanliga..

Jag funderar och irriterar mig på en del saker just nu. Har dock inte riktigt hittat formen för hur jag ska få dem ur mig.. Jag har också just nu ett riktigt sug efter choklad..! Ska genomsöka mina skåp!

På återseende..


§

Hannah, jag tänkr på dig och hoppas att du har det okej.
Ta din tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0