Förändring är bra!


So they say..

Dagen idag började halv åtta i morse med dusch och ett försök att komma iväg hemifrån runt 8.. halv 9 satt ja i bilen på väg ut till Bosön. Snökaos och köer fick mig att tro att ja inte skulle hinna i tid till kl 10.00, 09.10 parkerade jag dock utanför Bosön. 50 minuter som skulle fördrivas.
Dock så går tiden fort på bosön. Det är inga problem att fördriva tid där. Aldrig akn ja sitta vid ett matbord så länge som där. Idag satt jag i över en timme. Detta inte pga maten utan människorna. Så mycket spännande att lyssna på!

Efter Bosön var det ledarmöte i Tibble. Jag fastnade där även efter mötet, vid C/Ts träning. Det är intressant tycker jag att följa ett lag, utan att följa det. Jag menar, alltså, allt runt om. Jag kan inget om innebandy och ska ja va ärlig så vill ja väl kanske inte lära mig så mycket heller. Dock är jag intresserad av ledarskap och gruppsammanhållningar, något som lätt går att följa från läktarplats. Det händer massa spännande saker mellan ledare, spelare och övriga, speciellt i ett lag som just nu går in i det som hela året kretsat runt, slutspelet..! Mycket spännande..!
Och inspirerande!

Nu är jag rätt trött. Det tar på krafterna att jobba med hjärnan!
Återkommer i morgon!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0