Utmanad

1. Hur gammal är du om fem år?

Inne på de sista månaderna av mitt 30e år.. Så, nästan 31
2. Vem var den sista du träffade?

Folk på Ica Stop
3. Hur lång är du?

164 centimeter
4. Vilken var den senaste film du sett?

I taket lyser Stjärnorna
5. Vem ringde du senast?

Mamma tror jag..
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?

Till Therese; Jag blir lite sen.. Kommer kanske kvart över..

7. Vad är dagens planer?

Äta frulle, se klart en film och sen ner till Hägernäs strand och Sola!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Beror på syftet
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?

Sambos

10. När såg du senast din mamma?
Igår när de släppte av Kurt
11. Vilken ögonfärg har du?

Bruna
12. När vaknade du idag?

Runt 8- tiden=)
13. Har du någon gång hittat en katt?

Eh, va?
14. Vilken är din favoritplats?

Öland och för tillfället, min balkong på eftermiddagen när solen ligger på
15. Vilken plats föredrar du minst?

En plats där det är kallt
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Troligen på semester med min familj
17. Vad skrämde dig som barn?

Gula bilen
18. Vem fick dig att skratta senast?

Kurt
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?

Nej, det tror jag inte.. Men jag äger inga..
20. Har du stationär eller bärbar dator?

En bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Delvis med kläder
22. Hur många kuddar har du i sängen? 
typ 6 st
23. Hur många landskap har du bott i?

Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan?

Nope

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Beror på

26. Är du social?

Och det innebär?

27. Vilken är din favoritglass?

Oj.. Måste man välja? Kan man inte bara äta allt?
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Så mycet som möjligt.. En miljon är ju inte så mycket pengar dock.. en resa iaf

29. Tycker du om kinamat?

Det är gott
30. Tycker du om kaffe?
Japp
31. Vad dricker du till frukost?

Oj, frukost.. Njäe, inget speciellt
32. Sover du på någon särskild sida?

Nja, beror på...
33. Kan du spela poker?
Haha, nej det skulle jag väl inte säga att jag kan..
34. Tycker du om att mysa?

Självklart
35. Är du en beroendemänniska?

Kanske jag är, men jag vet inte riktigt hur..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Nej, faktiskt inte.. Däremot känner jag massor som fyller år den 7 april
37. Vill du ha barn?

Ja, sinom tid
38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska kan jag.. Sen lite franska

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej
40. Föredrar du havet eller en pool?

Havet är härligt. Där kan man åka båt. Det kan man inte i poolen
41. Vad spenderar du helst pengar på?

Mat tror jag

43. Har du någon gång testat narkotika?

Nej, inga planer på att göra det heller
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?

En macka med skinka
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Haha, lätt brosan! Fan, det går inte att sluta skratta när han sätter igång!

46. Välj ett ärr på din kropp?
Har ett ärr i pannan från ett fall rakt in i garderoben när jag var liten. Minns det inte själv med har fått det berättat för mig
47. Vad har du för ringsignal?

Human- The Killers

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?

Ja, min skoltröja från Ytterby, rosa och lila typ!

49. Flirtar du mycket?

Ehm, nej!
50. Vart togs din profilbild för din blogg?

Hemma i sängen av alla ställen..
51. Kan du byta olja på bilen?

Byta olja?
52. Har du fått fortkörningsböter?

Nej, peppar peppar
53. Vilken var den senaste bok du läste?

14 år till salu- Caroline Engvall
54. Läser du dagstidningen?

Inte i pappersform
55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Nej
56. Dansar du i bilen?

Dansar i bilen? Nej.. Men sjunger, ja! Högt!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?

The Voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

oj... Signatur på ett kvitto tror jag..
59. Vilka personer utmanar du?
Emma L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0