Till min kära familj (och andra som känner sig berörda..)

Nu är det ju så här att jag inom en snar framtid faktiskt fyller år (om jag mot förmodan skulle glömt att påminna er). Tänkte underlätta inköpet av presenter lite genom att här presentera en lista på potentiella kandidater till min samling av saker. Jag har även i vissa fall till och med lagt in hjälp med pris.. Kan det bli bättre?

Till att börja med..  Ett Wii med EA Sports active
 Wii EA SPORTS Active
(499:- på Elgiganten för spelet.. sen tillkommer ju själva konsollen..)
För kan det bli roligare att träna än med ett sånt här?



Sen finns det ju skor.. Skor i massor.. Jag har fastnat för dessa:

Björn Borg: Sven 599:- på brandos.se
Björn Borg: Sven599:- på brandos.se
Björn Borg: Moshi499:- på brandos.se

Björn Borg: Sven699:- på brandos.se




Om ni känner att ni vill bli av med mig en stund så är det helt okej att skicka iväg mig på en resa så där lagom innan man börjar jobba:


Antingen nånstans där det är någorlunda varmt..
...eller till New York...
....eller London....
...Eller Paris har jag ju inte heller varit i...

...Ja eller så väljer ni själva..!



Jag har ju funderat på väggtext ett tag.. Det kanske skulle vara nåt:
väggord
www.vimsadekor.se



One tree hill - Säsong 2 (6-disc) One tree hill - Säsong 3 (6-disc) One tree hill - Säsong 4 (6-disc) One tree hill - Säsong 5 (5-disc)

One Tree Hill Box 2-5.. Specialpris just nu på discshop.se, 229:- st




CK IN2U
269 :-
på parfym.se



Ja, sen finns det ju en massa annat som jag troligen inte skulle köpa till mig själv (inte just nu iaf). Typ nya fina sängkläder, handdukar med mera..!

Listan är under uppdatering.. =)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0