Ingen tvättstugemaffia igång idag..


Nu har jag precis slängt in första omgången av tvätten. Fick min tid idag, skönt! Hade ju vart rätt knäckt om jag återigen skulle behöva ge mig in på resan jag hade förra gången.. Slapp det, skönt!

Vaknade för övrigt kvart i 12. Somnade runt 5 i morse.. På nåt vis så går det liksom inte att somna hur mycket man än försöker. Seinfeld gjorde tydligen susen till slut, jag tror att det var det sista jag såg på teven. Tur att jag är ledig, så att sova till 12 inte gjorde något. Samtidigt, vad får det för konsekvenser för resten av dagen/kvällen/natten? Återstår att se..

Idag lyssnar vi på Justin Timberlake här hemma. Svårt att tröttna på faktiskt. Gillar FutureSex/LoveSounds- skivan skarpt!
Någon annan som har nåt bra musik-tips? känns som om man begränsar sig bara för att man har hela världen öppen... Bring it!

Nej, om man skulle göra lite nytta kanske..
Garderoben eller inte..
Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0