Det är fredag!


Ja, jag tror det iaf. Måste erkänna att jag börjar bli lite dagblind. Har ingen större koll på vilken veckodag det är, och helt ärligt, så vet jag inte om jag faktiskt bryr mig heller!
Livet är underbart och det räcker väl?
Ja, det skulle kanske vara vädret man kan klaga på.
Just nu är det mörkt som vilken höstdag som helst och jag tror faktiskt att det åskar ute..
Jaja, det brukar ju vara så, en riktigt dålig dag då det är okej att sitta hemma och kolla på film och inte ha dåligt samvete över att man inte är ute i solen.

Snart ska jag göra mig i ordning och åka ut till Vaxholm och träffa Hannah för en fika. Ska bli trevligt! hoppas att det inte spöregnar bara..!

Jag är så fruktansvärt resesugen just nu. Brorsan och hans J håller på och planerar resa och jag vill också! Vill åka bort, uppleva, lära känna och se nya platser! om det sen är sol och varmt i vattnet är ju ett plus, men inget måste..

Nu åskar och regnar det rejält.. Ska man logga ut kanske?
Ja, jag tror det..

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0