Morning glory..


Jag är uppe ovanligt tidigt idag. Jag brukar inte gå upp tidigare än 9 på söndagarna om jag inte måsta. Idag vaknade jag halv åtta, men låg kvar i sängen och kollade lite på Dr Phil och försökte sova lite till.. Det gick inte.. =(
Ganska skönt och vara uppe tidigt dock! Jag kommer ju ha mycket tid till att göra saker idag.. Dagen kommer inte gå lika fort som vanligt..
Alldeles straxt ska jag göra mig en god Kaffe Latte och kolla lite på "HIMYM".. Det känns som en skön start på dagen..

Funderar på att åka in till stan kanske.. Eller åka och fika.. Eller ta en tripp till Kista.. Eller... Den som lever får se..! =)

HA en skön dag alla Goingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0