Ibland går det bara inte..


 

Okej.. Jag gav det ett ärligt försök.. Jag har verkligen försökt somna. Tankarna bara flyger runt.. Jag vet inte vad jag INTE tänkt på inatt.. Allt har farit runt i skallen.. Funderingar, idéer, känslor.. Visste jag inte bättre skulle ja nog bli knäpp..

Så, istället för att försöka ligga kvar och få ordning på tankarna gick jag upp ooch hämtade min älskling, väckte han i sin så viktiga vila och tog med han in i sovrummet.. Sitter nu här och försöker få ordning..

Det är alltid så här dagen innan jag ska börja jobba.
Allt som jag borde ha tänkt på under de senaste veckorna kommer nu.


Jag har planerat terminen.

Jag har funderat på handbollsskolan.
 
Jag har funderat på annat.

Jag har skrivit en stipendieansökan.

 Jag har skrivit en novell.

Jag har kört långsamma rörelser.

Jag har tränat andra muskler (om jag nu har några såna).

Jag har tänkt handboll.

JAg har tänkt inredning.

 Jag har tänkt på allt!

Borde min hjärna inte vara trött?



Jaja, vi får väl se om en stund..
Puss och god natt så länge då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0