Dags att sova..

.. ja, så var även denna dagen slut.. Imorgon blir det Bosön igen, sen träning... Och om jag känner mig själv rätt, så somnar jag rätt snart efter det...!

Ibland så undrar jag vad folk är ute efter egentligen.. När folk blir alldeles så där hysteriskt efterhängsna eller så, för att skydda sitt eget skinn... Människor bryr sig alldeles för mycket om saker dem inte har något med att göra och försöker desperat rädda något som inte finns, aldrog funnits och aldrig kommer att finnas.. Vad är intentionen? Faktiskt få andra att må bra, eller må bra själv?
Tanken kanske är god (eller?), det blir så förbaskat fel bara..! Tänk efter, vad är det egentligen för tillstånd ni vill skapa genom det ni säger, gör eller skriver?

Sussa gott, det ska jag göra..! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0