Biosug!


Jag vet inte riktigt när jag var på bio sist.. Kan ha varit så länge sen som "Sex and the City", kan ha varit senare än då.. Jag är ju en biomänniska, tycker att det är skitmysigt och kura ner sig i biostolen med lite popcorn och se på film. Hemma blir jag alldeles för rastlös, finns så mycket annat att göra där.. Och om jag skulle få ro att sitta ner, så skulle jag med största sannolikhet somna..

Hur som, så vissa dagar får ja ett sånt enormt biosug.. Som nu..! Skulle antingen vilja se nya "Bröllopsduellen" (är inte småhärliga kärleksfilmer underbara trista och kalla söndagar som denna?), eller Nya Wallander eller "Benjamin Buttons otrolig liv". Eller så väntar jag bara till helgen, då Lukas Modyssons omtalade film "Mammut" har premiär..

Hur som, film är bäst på bio, så är det bara..! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0