2 ½ timme kvar..

Det här med att återgå till "jobbstatus", dvs lägga sig i tid och sen gå upp i tid, går mindre bra.. Även om katten i morse testade mig ganska bra när han halv sju ville ha mat.. Jag var levande död då och om jag ska vara ärlig, så förstår jag inte hur jag ska ta mig upp på onsdag morgon..

Lägg då till att jag i natt, klockan 01.30 tänkt att se JVM- finalen i hockey.. Sverige- Kanada, ett måste såklart..! ´Så, jag ska inte bara orka hålla mig vaken tills den börjar, jag ska sen också hålla mig vaken hela matchen! Måtte det bli en spännande drabbning!

Jaja, ska väl fördriva lite tid här på nätet nu.. Någon som har ett bra tips på sajt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0