Super- effektiv?


Idag är en sån där dag då jag behöver koppla på min supereffektiva sida och bli klar med i stort sett allt. I morgon finns inte tid att småpyssla, då är det nyårsafton och en massa saker ska göras. Thank god för att man får vila sen! För det är ju faktiskt bara 2 dagar kvar nu!
Saken är den, att igår fick vi ett brev hem där resebolaget berättade att de sagt upp samarbetet med hotellet vi valt och att de placerat oss på ett annat. Det ser fint ut och så, men ligger långt i från själva staden. Så just nu är jag lite kluven om det kommer bli bra eller inte. Ska iaf maila resebolaget och påpeka detta.

Så, idag ska jag göra följande (utan inbördes ordning...)

* Färga håret
* Diska
* Plocka undan här hemma
* Packa fram det sista
* Fixa naglarna
* Maila resebolaget
* Förbereda inför nyårsfirandet (hur fan ska jag göra med håret??)

Jag tror faktiskt att jag börjar med att färga håret, diska kan jag göra medans färgen verkar. Det låter väl effektivt? Haha..!

Nej, ha det bra alla ni därute!
Vi kanske hörs innan jag åker!
Eller inte och då får ni ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ååååh! Snart åker ni! Gott nytt år till dig. Vet att du är en otrolig människa! Ha det så bra i Hurghada. Stor kram till dig och hälsa C!

2009-12-30 @ 17:33:43
Postat av: Hannah

Välkommen tillbaka! Jag är helt säker på att ni har haft det underbart. Varmt har det varit också, av vad jag har kunnat se på "klart.se". Jag försöker ringa dig i morgon! Kram kram

2010-01-08 @ 21:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0