Uppdatering av mitt liv i ordform

Så här är mitt liv just nu:

Besvikelse:
Det är svårt att förklara med ord hur det känns det som jag och många andra går igenom just nu. Att bli överkörd samtidigt som man "utåt sett" hyllas som något stort. Att allt man gjort inte betyder något. Att andra bestämmer det jag är bra på eller det som får ut det allra mesta utav mig. Nej, det existerar inte.
Om jag inte går in i väggen av det här, då kommer jag aldrig göra det..

Glädje och Lycka
Jag har träffat en helt underbar person.
En som gör mig glad så som ingen annan kan!
En som, enligt mig, är allt "jag önskat".
En som utmanar mig och inspirerar mig och får mig att vilja vara en bättre version av mig själv.
En som retar mig, glädjer mig och gör mig fruktansvärt lycklig.
Ja, en massa bra saker.
Tack finaste för att du är du!


Förvirring
Aldrig förr har jag väl kanske känt mig så förvirrad. Över allt. Jag hoppas på ändring. Klarhet. Lugn i själen, eller åtminstone i hjärnan.

Trötthet
Jag är trött. Trött så in i bängen.. Hela tiden. Jag tror ju iofs inte att det handlar om trötthet, utan mer om brist på motivation. Är något roligt, då går det.
Hur som, ska lägga mig en stund nu. Sen träning.



Kommentarer
Postat av: mamsen

Var bara dig själv och ingen annan så ska du se att det fixar sig, härligt att du träffat någon som gör dig glad och lycklig igen.

love you

mamsen



PS: sova får du göra när du blir gammal

2009-08-18 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0