Super- Sync!


I morse, stressad som vanligt, skickade jag iväg ett sms till min kära kollega.
 Det löd så här (på´t ungefär):
 "Hej, ska vi ses lite innan vi börjar och frukostfika i personalrummet?"

Mindre än 1 minut senare får jag som svar:
""Hej, ska vi ses i personalrummet lite tidigare och äta fralla?"

Fundersam undrar jag om min kollega blivit knäpp innan jag snabbt inser att vi skrivit precis samma sak till varandra samtidigt. Dvs, samma tankar.. Helt sjukt egentligen, att det ens är möjligt.

Jaja, de som iaf tvivlar på faktumet att personer som trivs tillsammans tänker lika har ju nu fått det bavisat,
 
Inte konstigt att vi jobbar bra ihop.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0