Sunday, första dagen på resten av mitt liv

Hej alla!

Hoppas ni sovit gott och allt sånt där.. Själv vaknade jag för en stund sen efter att varit vaken alldeles för länge inatt..! Det finns ett spel som verkligen kan göra en helt knäpp och frustrerad och det fastnade jag i, såklart.. Bloons heter det, btw, om nån skulle våga sig på..! =)

Sen hamnade jag också i Twitter- träsket igår. Nyfikenheten tog överhanden. Jag trodde att jag kanske var bland de sista att skaffa ett twitterkonto, det uppenbarar sig dock mer och mer, att jag faktiskt inte känner någon som också twittrar.. har jag fel?
Twitter är iaf en form av minibloggande, där man på 140 tecken skriver det man vill samt kan kommunicera med andra. Man kan också lätt följa andras twittrande genom att lägga till dem lite som på bloggkoll. Eller kanske mer som Facebooks gamla neewsfeed. Jaja, rätt lätt och rätt tydligt..!
Det är många kändisar som hakat på den här trenden, både svenska och utländska. T ex Ashton Kutcher, som numera är uppe i över 1 miljon "followers", dvs folk som följer hans Twittrande. Så, inatt följde jag Nicole Richies jakt på mat.. Hon lyckades tydligen..

Nej, nu ska jag nog försöka ta tag i mig själv.. Sätta på kaffet, rosta lite bröd och sen Städa.. Suck..

Föressten, återkommer med lite bilder på nya frisyren sen..
Om ni ser nån skillnad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0