För ett år sedan..


Klippte jag mig tydligen.. Jag minns det hela, var i Solna Centrum och klippte mig.. Och nu när jag tänker efter, så vet jag faktiskt inte om jag klippt mig sedan dess.. Detta betyder, att jag inte klippt mig på ett år..!!!
Hur gick det till? Jag som brukar klippa mig titt som tätt!! Oj oj, inte undra på att håret är så slitet då..!

image83


Vädret här nere är inte tip top idag. Det är mulet och kyligt.. Så just nu sitter vi inne allihopa. Mamma skrubbar kylskåpet, ja surfar runt och hundarna sover på golvet.. Mindre spännande med andra ord.

Återstår att se vad som händer senare idag!

Vad gör ni andra då?

Kommentarer
Postat av: Uffe

Roligt!



http://www.youtube.com/watch?v=cMNCloWkTEk&feature=related

2009-04-12 @ 10:37:23
Postat av: Marie

Här skiner iaf solen...

men tror ändå ni har det bättre där nere!....



Lizzie ligger och solar på balkongen...

Vi åt frukost där, varmt och skönt!

Igår var det säkert 20 grader ute<3



Jag, Niklas, Lillebror och Jenny åkte ut till vaxholm och fika på silltruten, sen åt vi glass i hörnet!



Hoppas ni njuter massor av öland! ser fint ut!!

hälsa mamma och pappa



kram kram

2009-04-12 @ 12:23:18
URL: http://enstyckeborjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0