Dagen då vi upptäckte att det inte finns så gott om grillplatser i Vaxholm..!

Det finns dagar då jag tycker att mitt jobb är outstanding!
Ja, jag hann tänka det när vi satte oss på bussen för att åka in till fina Vaxholm för att grilla korv med några av barnen som vi har på fritids denna vecka.. Vädret var ju inte tip-top, så länge vi slapp regnet så var det helt okej dock!

Vi skulle som sagt ner till Vaxholm och grilla.. Hade planer på ett ställe men tyckte att det skulle vara kul att åka någon annanstans, barnen måste ju få uppleva sin hemmiljö! =)

Ja, för att göra en lång historia kort, så har vi iaf vandrat vaxholm runt utan att hitta en enda grillplats.. Vi slutade iaf där vi hade tänkt att börja.. Trots det en bra dag!
Tur att det finns bussar, även om en del går fel väg..
Tur också att regnet inte öste ner förens vi kom hem igen.. Tur också, att barnen var så otroligt tålmodiga och duktiga! Tur också att jag hade min Underbara kollega med mig! Med henne blir allt roligt!
Tur också, att korv med bröd är fruktansvärt gott när man är riktigt hungrig och ännu godare när det är lite småkyligt ute!

Tack för en trevlig dag!



Grillmaster



Äntligen framme!



Efterrätten, de viktigaste..!



Mumma!



Finbesök.. ja, jämfört med kråkorna som satt bredvid bordet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0