Ny dag.. ny.. ja.. vad?


Inte ork iaf.. Har ingen lust.. Har ont i huvudet, är trött och seg och vill helst bara sova lite till.. Eller egentligen inte, för jag är inte speciellt trött.. Men jag hatar loven.. Långtråkiga och absolut helt världelösa.. Och det värsta av allt.. det stundar ett till.. Ett långt ett... sommarlovet.. Stor suck!

Lovade ju bilder på min fina shoppingtur.. Har dock inte orkat fixa det än.. Finns ingen tid.. Jag hinner knappt mer än ehm förens det är dags att fortsätta iväg.. Och det här är sista veckan av vila.. Sen börjar handbollen igen och då finns det inte många lediga dagar... Ska i alla fall försöka planera in lite skojjiga helger framöver.. Uppsala, lite öland och ja, vem vet vart annars i världen man hamnar..! Det är bra härligt att ha ett pass som ligger och väntar och möjligheten att fly vardagen över en helg utan att dö ekonomiskt..!

Håller på och fiffilurar på lillebrors fördelsedagspresent.. Vill ju komma på nånting riktigt skojj, men samtidigt så är han klurig som få, precis som min syrrra.. Det funkar inte med vad som helst alltid..

Nej, dags att pallra sig iväg.. Lyssna lite på The Voice i bilen och för hoppningsvis bli på bättre humör..!

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0