Here we go again..


Jag fick ju då sova inatt.. En hel natt, från 22 igår kväll till 10.00 i morse.. Stentrött va ja, men inte så konstigt kanske när ja inte sov natten innan.. MEN, nu sitter ja här igen 02.00 och har KAN bara inte somna. Det är inte det att ja inte är trött, för då had eja nog inte gått å lagt mig alls.. Men ja somnar inte.. Sängen är obekväm, ja har ont i ryggen och det är för varmut under täcket men kallt utan.. VAd göra?

Jag beslutade iaf att det inte är någon mening att ligga kvar och försöka.. Det stör ja bara mig själv mest på tror ja.. Så ja gick upp, tog ett glas blåbärssoppa och hamnade här...


Dagen har annars varit bra. känslan av att få sova är ju så underbar! Och det gör att det finns krafter till så mycket annat! 10.55 spatserade jag energifullt iväg mot Täby Rehab och kändes mig lite stressad.. Hade på nåt sätt fått för mig att det skulle ta mig mer än en halvtimme och gå dit? Men nej då.. Kvart över lunkade ja in i receptionen och det efter att medvetet gått extra sakta sista 500 metrarna. Dags att börja träningen på gymmet! Tänk att jag skulle säga det, att det faktiskt skulle bli skönt å få ta i med vikter och sånt? Men det känns bra och jag är som en annan människa när jag går därifrån. Det räcker i ungefär en halvtimme dock..
Allt kändes bra och så i axeln iaf. Har inte haft ont under eftermiddagen/kvällen/natten förtom en träninsgvärk som heter duga som jag bara väntar på.. Får se hur det känns sen när jag vaknar upp (under förutsättning att jag somnar vill säga... *Suck*) Ska dit på onsdag igen, tre gånger per vecka är vad som gäller nu.

Är nyfiken på hur jobbsituationen ska lösa sig..! Det är ju inte långt kvar nu.. den 28 januari är det planerat att jag ska komma tillbaka till arbetet igen och då ska det arbetas ordentligt..! Back to normal!

-------------

Jag undrar vad det är i min skalle som jag inte får ur.. Är det du som satt griller i huvudet på mig igen..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0