Söndag: Vilodag eller Shoppingdag?


Ja, för mig blev det en shoppingdag.. Hade inte alls tänkt så från början, ja menar, jag har ju andra saker att spendera pengar på.. Men men, tog iaf en tur in till stan för att storsa runt lite, hamnade på Götgatan på Söder, ett ställe med en massa roliga klädbutiker som jag aldrig varit i förut..

Började på Monki, där det var rea.. Monki har blivit en omtykt butik för mig, dem har roliga och annorluna kläder, inte samma gamla H&M- kläder som alla har..
Ramlade in på Weekday  där det var stor Cheap Monday- rea.. Jag gillar 75%, det ger bra priser.:! =) Hur som helst, så kan jag ju inte ha CM, inte min sorters jeans.. Men men, fanns ju annat kul..!
Fortsatte gatan neråt och kikade in både på American Apparel och Whyred.. Inga fynd där, men ändå kul och kika på alla kläder.. Ingen av dessa butiker finns ju i Täby Centrum direkt..

Lite mat nere på Medborgarplatsen och Grekisk Fast Food, riktigt gott..! Vidare till Skrapan, där jag ännu en gång ramlade in på Monki och köpte nåra plagg till..! En bra dag, helt enkelt..!

Slutgiltig summa?
342.50:- (1370:-)



Skor från Monki, 180:- - 75 % = 45:-
För det är ju faktiskt inte höst ännu..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0