Vill Inte!!


Det finns tusen andra saker jag vill göra i morgon mer än att slava i morgon..

Jag vill:

* sova hur länge jag vill, inte vakna klockan 9.00 med ångest..
* Ta det lugnt och njuta av solskenet, inte stå inomhus och serva alla andra som är ute och njuter
* Grilla och bara känna känslan av ledighet.. Inte räkna klockans timmar tills ja får gå hem och vänta på ytterligare en arbetsdag
* Åka till Ikea och fixa min garderob..

vad som helst, men inte jobba!!

---------------------------------------------------------------------

Fick idag en påminelse om hur lättpåverkade vi människor är av olika sinnesbaserade saker.. Kände idag igen en doft som väckte minnen.. Skumt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0