Ny frilla på G!


(Photo: Walter McBride)

Dags att falla för frestelsen igen.. Jag ska nämligen låta lockarna falla ännu en gång.. Eller lockar och lockar.. Håret är rätt gräsligt och tråkigt just nu.. Jag antar att det egentligen är just dem här hårdipparna som jag måste ta mig igenom för att få mitt långa och fina hår tillbaka.. Men, det går inte.. förändring är ny energi, är positiv energi!

Förhoppningsvis blir det något i den här stilen.. Katie Holmes har ju tillsammans med bästa kompisen Victoria Beckham startat någt utav en supertrend i Page- frisyernas mecka.. Katies senaste är dock ingen favvo, så det får gå mer åt det här mjuka och naturliga hållet..
Katie, btw, finns det någon mer naturlig skönhet än henne? Så otroligt jordnära och vacker.. Jaja, skit samma!

Återkommer förhoppningsvis med lite bilder också.. Om ja blir nöjd..! Annars så.. ja...

Hörs å ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0