En helt vanlig dag.. Eller?

Spenderade en dag tillsammans med Patrik, Niklas och min kära syster..Tanken var att strosa runt och kika på lite saker och kanske hitta ett och annat fynd.. Och det kan man ju säga att jag lyckades med..
Ikea Barkarby fyller 15 år (Va?! Hur gick det till? VAd har tiden tagit vägen?) och det firades med dunder och brak! Massa folk och en massa erbjudanden på olika saker.. jaja, hursom så avslutades det hela för vår del i fyndhörnan som alltid... Vet inte hur många bra saker ja hittat där till löjliga priser bara för att kartongen är lite skadad eller liknande.. Dagen till ära var det auktion i fyndhörnan! Jaha, kul grejj tänkte jag och det slutade med att jag gick iväg med detta soffbord för det överkomliga priset 160:-. Lite små repor men annars helt okej för det priset..! (ord. pris är 995:-) Så det var jag nöjd med..! Liten snutt snygg tapet under glasskivan och plötsligt så var jag Väldigt nöjd..!
RAMVIK Soffbord


Dagen fortsatte med en sväng på Plantagen där ja inte hittade någonting som föll mig i smaken prismässigt.. Har man gjort såna fynd som jag gjort tidigare blir man lätt lite snål.. Så vi fortsatte till Pizza Hut istället och åt god mat.. Kom in på roliga samtalsämnen såsom Tjuvlyssnat.se och alla fjortishistorier som finns där.. Blev då mer uppenbart att vi har en liten sån i famlijen.. =) Men hon e ju bra go iaf! Se bilder nedan..!



















image68



Nu har ja städat och gjort det någorlunda snyggt här hemma.. fortfarande mitt helvetetsrum kvar.. Sovrummet och garderoben som inte är nån garderob.. =(

Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0