2 timmar kvar..


tills det är dags för mig att gå och jobba igen.. 6 timmarspass idag igen, som tur är så är det inget toppenväder idag, dvs att förhoppningsvis väljer folket ett annat ställe att åka till, Ikea t ex.. Kanske blir lite lugnt idag då, så man får en chans att pusta ut då och då..!

Åkte till Ikea direkt efter jobbet i fredags för att börja köpa delar till att bygga min nya garderob.. Visade sig dock att det inte var så enkelt eller så billigt som jag hade tänkt mig.. men men, hittade en garderobsstomme som var en utgående vara, dvs mycket billigare än vanligt.. Så, när jag väl bestämt mig och gick fram till killen i hjälpdisken (som för övrigt var väldigt lik min morbror) visare det sig så klart, att de sista två precis blivit sålda.. Så typiskt mig.. Så, mamma och jag gick runt och funderade fram och tillbaka på både det ena och det andra och hade väl i stort sätt bestämt att vi skulle köra på en annan bana, då jag bestämde mig för att vänta med att köpa garderoben just nu..
Så, igår efter jobbet, tog jag ytterligare en vända till ikea.. den här gången till stockholms andra Ikea- varuhus.. och oja! Där fanns dem! Ytterligare 50 :- billigare / stomme..! Haha, värsta klippet! Så, nångång, när jag är ledig.. Då ska jag börja sätta ihop s-k-i-t-e-n och förhoppningsvis få en riktigt fin garderob anpassad efter just mig!

Åh, vad jag längtar tillbaka till den tiden då jag inte var tvungen att göra saker på helgerna.. Vette fan va ja tänkte på när ja hoppade på det tåget.. Jo, just det, gör något annat utan press.. Hjälpa till lite grann.. Inte sättas i en situation som ja inte kommer orka.. Nej nej, det funkar inte..

Ska duscha nu, sen äta något.. Märkt att det kan vara en bra sak när man ska jobba länge..!
Ha en nice dag!

Kommentarer
Postat av: emma

vart jobbar du någonstans? :)

2008-04-27 @ 10:29:07
URL: http://litenemma.blogg.se
Postat av: jenny

fin blogg!

2008-04-27 @ 11:36:17
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0