14 dagar i sträck..


.... har jag jobbat nu... Känns i kroppen och skallen framför allt, även om idag var en lugn dag.. va skönt å få avsluta så, även om det blev mkt nytt där också.. stängning och 1 ½ timme mer tid än jag räknat med.. Men men, nu är det inget med inplanerat iaf..
Ska koncentrera mig lite mer på mig själv ett tag nu, min träning, mitt hem och min famlij.. Jag kan inte alltid göra alla nöjda och skulle jag vara kvar där skulle det bli så.. Men men,  nu kan jag andas ut ett tag..!

Blir så konfunderad på en del människor.. som inte fattar.. som inte förstår att det sätter griller i skallen på en när man inte pratar klartext.. Ibland så undrar jag om nån förstått mig överhuvudtaget.. Om någon brytt sig så mkt att verkligen lära känna mig.. Att t ex veta att ja är en tänkare, som tolkar och tror precis så som jag vill tills nån bevisat motsatsen..vilket innebär att ja tänker och tror vad jag vill..

Jag funderar mer och mer på vad som hade varit om det hade slutat annorlunda med olika saker.. Inte för att jag inte är nöjd med det jag har idag eller vill tillbaka till det som varit, kan ändå inte skaka bort vissa tankar.. Det sägs att det tar upp till 1½ år innan man är redo för att sörja saker.. För mig handlar det inte om nån sorg, för mig har kanske tankar bara fallit på plats.. Och plötsligt har jag bara en massa frågor kvar.. Minns nån mig? Är det nån som tänker på mig då och då? Är det nån mer än jag som ångrar saker? Jag antar att det hela bottnar i en rädsla för att bli bortglömd som nåt som aldrig va nåt, när det hela har en sån stor del i mitt liv.. Nån gång kommer det försvinna, jag antar att det är någon sorts mental bearbetning av några av de jobbiagste sakerna i mitt liv..
Kanske skulle besöka syrrans beteendevetare, bara för att reda ut skallen..! =)

kort vecka framför mig.. Äntligen ledig och det ska bli sååå skönt..! Vet inte riktigt vad jag ska göra när bara..! Sugen på Uppsala på onsdag, men vet inte om det är nån idé att sätta sig och tuffa upp vid 17? Eller, va tycker du Jaki?
Ska iaf en sväng till Västerås på fredag, va grymt länge sen ja va där..! Inte sen dopet tror ja..! Hehe..! Sen måste ja till Ikea och inhandla det sista..! Gardnierna och och dess upphängningsanordning.. KOmmer landa under 1000:- tror ja på hela garderobsbyggandet..! Det är 500:- +! Kanske skulle köpa lite blommor till ballen?
Vill ha hem tjejerna på mysig grillning igen..! Å lite fest..! Å lite bara mys å snakc..! Saknar er så mkt..! Sommaren kommer bli toppen!

Nej, nu ska jag planera idrottslektioner, sen sova..! Trött som bara den..!

Puss på er..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0