1000 tankar som bara flyger runt..


Jag lyckas inte fånga dem.. Dem flyger förbi och jag lyckas aldrig fåånga dem innan dem är borta igen.. Det är frusterande, för jag kommer ingenstans.. Jag är rastlös i mina tankar och det gör mig irriterad.. Jag har tusen saker på gång samtidigt, och det gör mig trött..

I morgon är det fredag.. Andra jublar, jag suckar.. Jag har jobbat 32 av mina 40 timmar den här veckan och inte en enda av dem har känts så påfrestande och inte roliga som de 11 timmar jag ska jobba i helgen.. Jag hoppas för guds skull att jag på lördag morgon kan vakna upp till regn! Inte för att ja vill att alla andra ska ha det hemskt utan för att det gör att det är mindre folk ute på stan.. Mindre folk som ska köpa glass och godis.. Önskar också att spelautomaterna kunde sprängas i luften.. SÅ jag slapp dem..

Har iaf haft en helt underbar dag på jobbet idag..! Såna här dagar är det synd att klaga på det yrka man valt, då solen, naturen och barnen gör jobbet till en glädje utan dess like..! KAnske är det därför jag har det där andra jobbet som jag inte trivs med, för att inse hur bra jag har det på mitt "riktiga" jobb...
Jag har varit ute i stort sett hela dagen, förutom några timmar med pappersarbete.. Känns härligt att ha fått väcka huden till liv, jag har nog allt fått lite färg på kinderna..!

Var hos sjukgymnasten igår och tränade..! Har fått börja maxa på många övningar nu, samt träna upp explosiviteten i skottet..! OCH, jag får börja kasta med riktiga bollar nu..! Detta innebär, att from tisdag kommer jag att vara med och passa och ha skojj, precis som alla dem andra..! Tyckte till och med att långa häcken var kul i tisdags, när hände det senast??
Jag har kommit fram till vad jag, förutom styrketräningen för axelns skull, lägga vikten på i träningen inför hösten.. Måste träna mycket spänst, och självklart kondition.. Orkar inte mkt nu, även om jag känner mig piggare och så än innan.. Inte lika nertränad som förut..

Tittar ut genom fönstret nu, 21.32 och ser att det faktiskt inte är helt mörkt ännu..! BAra det gör ju att man känner sig piggare..! Ska bli så härligt med sommaren..! Bara det en anledning att inte fortsätta med mitt extrajobb.. Måste ju ta vara på tiden som man är ledig, inte jobba hela sommaren och sen gå in i höst och vinterdvalan igen.. Då kommer jag bli sjuk, garanterat!

Nej, nog med negativitet.. Dags att jobba..!

Kommentarer
Postat av: syster yster

Jag ska hjälpa dig tillbaka! Om jag så måste dra dig med koppel i löpspåret!! :)
det kommer lösa sig!!! Tillsammans e vi starka

2008-04-26 @ 09:43:00
URL: http://enstyckeborjes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0