Leka med bilder..


Jag håller på och lär mig.. och bilderna är rätt sunkiga och dåligt gjorda.. men ändå, det är helt otroligt hur man kan förändra en bild utan större arbete (satt väl bara i 4-5 timmar.. =) )

Observera att det inte handlar om ett behov att se ut på något annat sätt, utan bara att testa möjligheten till att förändra.. och här gårm an och mår dåligt för att man inte ser ut som stjärnorna.. HAHA! hur lätt är det inte att fixa..! När jag har lärt mig allt, då ska jag också se ut som en superstjärna..!

Tycker att det är mycket roligare att mixtra med foton på människor än på andra motiv.. kanske är det för att resultatet blir så mycket mer markant.. Det är skillnad på att ändra skärpan och ljuset i en utsiktsbild jämfört med ögonfärgen på en människa..

Till syvende och sist så handlar det ju ändå bara om fantasier..


Det är tur att jag har så gott om tid på dagarna att pyssla med dessa saker.. harlärt mig massor.. Skulle jag jobbat, så hade jag inte kommit hälften så långt.. Det är det positiva med att det är 7 veckor kvar..



Har till min stora besvikelse insett att allt inte alls är som det borde vara på jobbet.. Saker och ting görs bakom min rygg.. jag menar, är man kollegor stämmer man väl av med varandra fösrs? Det trodde iaf jag att det hela handlade om..
Kanske inte är förvånad.. man ska följa magkänslan..



Före......efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0