Visste du...?



att jag vill ha - så lite varsag som möjligt..
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - rätt lite faktiskt..
att jag inte gillar - att känna mig som mindre värd.. Att inte räcka till... Att känna mig som nummer 2..
att jag avskyr när folk snackar - bakom ryggen 
att kärlek är - underbart och hemskt
att jag gillar att - bara vara lycklig
att jag alltid kommer att - vilja ha något att längta efter
att jag är hemligt förälskad i -  ?

att min mobiltelefon  - är otroligt viktig för mig...
att när jag vaknar på morgonen - försöker jag hitta anledningar till att kunna stanna kvar i sängen. 
att innan jag går och lägger mig - vill jag känna att allt är lugnt och bra..
att idag har jag - inte gjort någonting...
att jag just nu tänker på - saker jag inte borde. Men det är svårt att släppa tankar som fastnar..
att i kväll ska jag - sova tidigt
att i morgon kommer jag - kanske jobba om jag mår bättre..
att jag verkligen vill - vara lycklig. och trygg. och lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0