Ska jag lösenordsskydda min blogg?


Jag funderar starkt på det. Jag vet att det finns folk som läser min blogg som jag inte vill ska ha tillgång till någon form av information om mig. Folk som använder det jag skriver om emot mig.
Samtidigt så vill jag ju att alla ska ha möjligheten att läsa om det jag gör. Jag vill kunna dela med mig av tankar, tips och idéer till andra. Synd att vissa ska förstöra det.
För visst kan man inte blockera vissa?
Om man kan det, berätta gärna för mig hur man gör!!

Ska ge det några dagars funderare, sen action.




Kommentarer
Postat av: martina

om du inte vill att en speciell person ska få gå in på din blogg.

1. har dom kommenterat, kopiera IPnumret.

2. gå in på inställningar.

3. sedan modefiering

4. där står det IP-adressfilter

Separera IP-adresser med ny rad eller kommatecken.



5.klistra sedan in IPnumret där och tryck på spara.

Sedan kan inte den komma in på din blogg längre

2010-03-06 @ 18:21:06
URL: http://tiepnajjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0