Så himla less...


Jag skulle egentligen kunna sitta här och skriva en massa bra saker. Men jag pallar inte. Det är inte min grej just nu. Just nu är jag bara less. Så fruktansvärt trött på allt. Läste precis en blogg där någon beskrev hur känslan av att bara ge upp kommit över henne. Jag känner igen mig.
Det skulle vara rätt skönt. Bara lägga ner. Leva för.. Ja, jag vet inte. Bara vara. Tills nåt bättre dyker upp. Tills livet känns som om det har ett syfte igen. Tills det känns som att det är värt att gå upp ur sängen. Tills dess försöker jag inte ens gå och lägga mig...

Jag försöker iaf. Jag försker hitta en lösning på det jag inte trivs med. Jag önskar bara att någon kunde peppa mig till att ta steget. Jag orkar inte alltid göra allt själv. Men det blir väl så ändå... Söka kostar ju inget..

Klockan är tolv. spöktimmen är här. Kanske träffar nån trevlig att språka med..

Hörs

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag hoppas att du vet, att du alltid kan prata med mig om du vill. Jag vet att jag ibland kan avbryta dig när du ska berätta något och det ber jag om ursäkt för, jag arbetar med det! Men jag hoppas att du vet att du är mer än en kollega för mig...Kram kram

2010-02-06 @ 11:09:24
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå :)

haft en bra dag än så länge? :)

tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3

2010-02-07 @ 15:35:00
URL: http://voffsen.blogg.se/
Postat av: christoffer

Nu har jag tänkt att ha en liten tävling på min blogg, vill du vara med så skriver du in att du vill vara med och ditt namn på din blogg i en komentar.



Jag kommer att välja ut 5 st bloggar och dem 5 bloggarna laddar jag upp på min bloggsida. :)

Jag kommer att gå på bloggdesign när jag väljer ut.

Läs mer på min blogg!

2010-02-09 @ 12:23:50
URL: http://itankarnapachristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0