Lill- lördag


Halva veckan avverkad. Skönt!
Det enda som faktiskt är positivt med att tiden går så fort är ju faktiskt att tråkiga veckodagar också de går fort.. Nu är det redan onsdag (torsdag) vilket känns rätt skönt!

Fast, jag ser egentligen inte fram emot slutet av denna vecka alls.. Imorgon bitti åker älskling till Öland för att jobba ett par dagar.. Det innebär för mig, inte bara det att jag inte får träffa honom, utan också att jag inte får somna i hans famn, vakna upp bredvid honom och krama och pussa på sötnosen sopm jag gjort varje morgon sen den 27 juli..Jag ska plötsligt sova i min egen säng, ensam i min lägenhet.. Känns hur skumt som helst..
Nej, ingen höjdare.. Men men, den som väntar på nåt gott..

Nu ska jag hem till mamma och pappa en sväng, sen möte och till sist träning...

Sen Mys i massor..!

Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0