Längtan


...Jag visste inte att det var möjligt att längta efter en människa så mycket som jag längtar efter min C. Det är en helt sjukt känsla som är ny för mig. Alltså, jag har ju längtat förut, men inte så starkt och så intensivt som nu.
Det är också helt underbart, för det gör dagarna lättare samtidigt som det gör dagarna jobbigare.
Längtan är en rätt dubbelsidig känsla. Underbart härlig, samtidigt som den är plågsam och energikrävande.

Hur som, så längtar jag gärna. Jag längtar varje dag, varje minut efter den där stunden då jag kliver in genom dörren där i Solna, ser finaste i spegeln och får ett leende inombords. Den känslan är obeskrivbar och värt allt i världen!

Nu är det bara timmar kvar.. Sen får jag åka "hem" igen. Hem till Min C, det bästa som händer på dagarna!

Tycker om dig så himla mycket, mer än massor!
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0