Helgens bravader


Helgerna går så fort!
Känns ibland som om de knappt hinner börja förens de är slut. Nu är det redan Tisdagskväll och halva veckan är som avverkad.. Snart helg igen med andra ord! Nice!

Som vanligt har jag spenderat helgen med min älskling. Finns inget bättre känns det som.
I fredags åkte vi direkt efter jobbet för att se "Flickan som lekte med elden". Jag som älskade böckerna tycker ju att det är självklart att se filmerna också. Filmen var helt okej, samma frustration såklart som när man läst klart boken, samtidigt så vet jag ju vad som händer, så 2 månaders väntetid på nästa film känns okej.!

Lördagen innebar för min del seriepremiär mot Åkersberga i Tibblehallen. Förlust med 18-21 och en helt okej insats från lagets del måste jag säga. För egen del, nja, när gick jag mållös från en match sist och när gick jag mållös som enda spelare från en match? Har aldrig hänt. men men, någon gång ska vara den första och ja, det känns okej. Världen går inte under, inte ännu iaf..!
Åkte till Solna och helt slut som jag var spenderades kvällen hemma i tv- soffan.. Gud så skönt det kan vara ibland att bara käpa en pizza och ligga och slappa..!

Söndagen innebar derbyfotboll på Grimsta. BP- DIF vilket för mig blev en trevlig tillställning. Mitt sällskap däremot (C, Cs pappa och mamma samt min syrra) tycte väl att det var mindre roligt..! Ja menar, att se sitt lag bli totalt utskopade av nästjumbon kan ju inte va kul..!
Efter matchen åkte vi hem till Cs föräldrar och åt krabba. Första gången som jag åt krabba på det här viset och visst var det helt okej! Får bli fler gånger..!

Måndagen innebar mera fotboll. AIK- ÖIS på Råsunda. Roligt med stämning och drag, men AIK.. Nja, ja vet inte.. Känner liksom ingen glöädje alls när det gäller det laget.. Hur som, bra att dem vann och trevligt var det..!
Kvällen spenderades med ost och kex samt bokning av resa..! Bara 1 månad kvar nu.. Längtar nåt enormt!

Nu är det dags för träning!
Se ya!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0