En lista..

Jag har insett att min senaste kyss: var för nästan en timme sen.. Kanske inte borde sitta här?
Jag pratar: med folk jag känner väl och mindre med andra människor.
Jag tycker om: Min C, min familj och mina vänner..
Jag avskyr när folk: anser att man kan behandla andra hur som helst och inte ta ansvar för konsekvenserna.
Min bästa vän är: 
Min första vän heter: Victoria
Kärlek är: C ♥
När jag borstar tänderna: börjar jag alltid på vänster sida..
När jag lagar mat: provsmakar jag ofta så mycket att jag är mätt när maten är klar.
Jag tänder på: omtanke och utmaning.. Haha
Det sexigaste yrket är: jadu.. Finns många..
Det är charmigt när: man skan slappna av och vara sig själv en liten stund..
Jag är rädd för: mörka, ödsliga gator
Den värsta känslan är: Rädsla över att förlora någon
Den bästa känslan är: Kärlek
Jag är bäst på: somna i soffan till filmer jag egentligen vill se...
Jag är sämst på: att hålla mig vaken till filmer jag egentligen vill se..
Om jag va ett djur skulle jag vara: en bekymmerslös fisk i ett varmt och härligt hav.
Jag kommer alltid att vara: Therese
Det finaste som finns är: C
I sommar: hände det bästa! Jag träffade C
Sist jag grät var: i fredags.
Jag kan: vara en riktigt bra tjej
Jag kan inte: allt jag skulle vilja att jag kunde
När jag vill tänka går jag: bort från det som fick mig att vilja tänka
När jag bakar så bakar jag:  gärna något gott med choklad
Min mobiltelefon är: på ljudlös borta i hyllan.
När jag vaknar på morgonen: är jag otroligt kramsugen
Innan jag går och lägger mig: kan det vara så att jag redan har sovit 1-2 timmar i Cs knä..
Just nu tänker jag på: Att det är lite kallt här inne samt vad dagen har att erbjuda i övrigt.
Bebisar är: glädjespridare!
Idag har jag: ännu inte gjort så mycket vettigt
Ikväll ska jag: njuta av de sista timmarnas ledighet samt mysa hur mycket som helst
I morgon kommer jag: Jobba 8-16.30
Jag vill verkligen: att tiden stannade och jag fick vara med C alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0