Tidig kväll, tidig morgon


Okej, så jag somnade 2 minuter in i filmen "Skruva den som Beckham" igår.. Vaknade tio minuter senare av att älsklingen skickade sms om att han skulle vidare ut, så då gav jag upp och gick och la mig. Somnade alltså vid halv elva tiden och är nu uppe... Jag vet att det finns dem som anser att 8 inte är tidigt, och egentligen inte jag heller, men jag hade ju kunnat sova betydligt längre om jag kännt för det.
Ja, jag måste ju ha sovit riktigt gott, för jag upptäckte nu att jag fått sms från C vid 00.00- tiden. Jag brukar alltid vakna av sånt, även om mobilen är på ljudlöst.. Tur att vi inte bestämde att jag skulle hämta honom, då hade han nog inte kommit hem än..! =)

Skitväder är det idag också.. Som upplagt för ännu en dag i soffan. Jag vill göra något! Ut, se världen osv osv.. Men, tydligen inte denna dag...
Tur att vi snart åker, ska bli så skönt att få komma bort.. Bara 8 arbetsdagar kvar nu! Och hoppas, hoppas att det är bra väder när vi är där..

Nej, kanske ska man krypa tillbaka ner i sängen och dra nåt gammalt över sig.. Känns som en sån dag idag..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0