Ska jag, ska jag inte?


Hej därute

Jag vet att jag börjar bli riktigt kass på det här med att blogga. Dels beror det på att jag inte vart hemma senaste tiden, dels beror det på att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om. Det känns ofta som att det skrivs en himla massa meningslöst drabbel bara för att. Jag önskar att jag hade ett tema, en tanke med det jag skriver. Det skulle kännas så mycket mer meningsfullt då..
Så vad vill ni läsa om?

Ska iaf plita ner mitt inlägg om resan alldeles snart. Känner dock samtidigt en viss spärr. Det är så många runt om mig som inte mår prima ballerina och det känns som om jag strör salt i såren på dem genom att skriva och berätta om hur lycklig och göad jag är.
Jag hoppas innerligt att ingen tar illa upp. Jag skriver inte för att såra. Jag skriver för att förhoppningsvis blir någon glad för att jag är glad, för att jag mår bra och är lycklig. I slutändan så är det ju faktiskt mig min blogg handlar om. Ni kan ju välja att inte läsa..

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja du, om någon jäkel skulle ta illa vid sig för att du skriver om hur lycklig du är, kan de dra någonstans! Du är glad, visa det för bövelen!

Ses i morgon!

Kram

2009-10-27 @ 20:19:40
URL: http://hannahochjag.blogspot.com
Postat av: marie

jag vill se bilderna =) skynda skynda skynda =)

2009-10-27 @ 22:38:39
URL: http://enstyckeborjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0