Så var det helg igen..


Fredag.
Helg igen..

Känns helt sjukt att jag för en vecka sen strosade runt på gatorna i Rom, åt glass och njöt av mitt underbara sällskap och nu sitter jag här i ett kallt Stockholm och väntar på att tiden ska gå.

Tänkte på det förut idag, i flera veckors tid har jag gått och längtat efter resan, och så är den bara över. Tillbaka till vardagen med jobb och träning och allt vad det innebär..Nu har jag inget speciellt att se fram emot och jag vet, visst skulle jag kunna se fram emot varje dag och allt kul sm det innebär, men det är inte samma sak. Det är något speciellt med att ha ett klart mål, en ljuspunkt, något att längta till. Det är lättare att fokusera på det när det är jobbigt, när allt är tråkigt och när tiden känns som om den står still. Så som den gör nu.

Jag längtar iofs till julen. Den är mysig.

Jag har funderat mycket över vad jag ska skriva här i bloggen men inte riktigt kommit på något bra. Någongång kanske jag blir klar med min reseberättelse också.. Det kommer inte bli idag dock..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0