Så här inför helgen..

...kanske jag ska ta och berätta om förra helgen.. Ja, för jag hade ju faktiskt en riktigt härlig helg förra helgen..=)

Började fredagen med att åka hem till C för att sedan fortsätta ut till Sundbyberg och middag på en indisk resturang där tillsammans med Cs 2 kompispar. Mycket trevligt faktiskt, urgoa människor!

Jag tycker alltid att det är så himla nervöst att träffa vänner till folk. Av nån anledning så tror jag att jag ska bli bedömd. Bedömd på alla sätt.. Hur jag är, vad jag gör och hur jag ser ut.
Jag vill ju vara den absolut bästa jag kan. Jag vill ju att vänner ska tänka att jag är helt rätt. På alla sätt och vis. Jag får en enorm prestationsångest av detta vilket gör att ingenting blir bra. Så, i fredags, då passade absolut inga kläder. Inget såg bra ut. Inget kändes bra. Hur som, kom iaf iväg och jag hoppas verkligen att jag "lyckades"..
Det verkade iaf som att Cs kompisar var väldigt jordnära och härliga människor, så jag undrar egentligen vad jag var nervös för...

Lördagen innebar sovmorgon, eller ja en stund iaf. Vi fick ta en liten tripp på morgonkvisten, vilket var himla mysigt. Sen började förberedelser inför kvällen och Ladies Night. Samma klädproblem om ändå inte av samma anledning. Jag skulle så gärna vilja att någon lärde mig klä mig. Att se snyggt klädd ut utan att vara för uppklädd t ex. Hur fan gör man det? Eller är det så att allt känns uppklätt för mig då jag lallar runt i jeans och munktröja hela dagarna?
Nej, så där stilrent och lagom, det skulle passa mig bra..
Hur som, Ladies Night blev en helmysig kväll tillsammans med mamma och syrran, samt syrrans sambos mamma och systrar. 6 tjejer på äventyr i Globen alltså. Jag har en massa bilder men väljer att ta dem vid ett annat tillfälle..
Iaf, gillar Micke Tornving en hel del, Andreas Johnsson har sjukt bra låtar och aldrig förr har jag tänkt på vad en text betyder för en låt så som Martin Stenmarks gör. Att sjunga med sån inlevelse i låtar som han skrivit själv vad mäktigt..
Som sagt, en trevlig kväll, väl värt ett besök..! Så, får du chansen, ta den!







Söndagen innehöll även den en härlig sovmorgon. Klockan 16 serverades middag hos c föräldrar tillsammans med hans bror och familj. 3 härliga tjejer, med massa vilja och energi. Full fart hela kvällen och var jag inte trött innan jag åkte så blev jag det efter. Härligt!

En härlig helg!

Nu väntar ännu en helg, tiden går så fort. I morgon är det derby mot Vallentuna, sen spelar brosan match och efter det ska jag till älsklingen, som kommer hem igen! Har längtat massor!

Ha en underbar helg nu!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0