Otillräcklighet


Jag vet inte varför, jag känner mig bara väldigt otillräcklig just nu. Otillräcklig som tränar, spelar, flickvän, medarbetare, fröken, kompis, kollega..
Känner inte att jag fyller någon viktig funktion, utan mest bara är där.
 
Kanske beror det på att jag har för många bollar i luften, att det mesta bara blir pannkaka av allting.. eller är det så att jag är i behov av bekräftelse?
Jag vet inte..

Kanske beror det bara på att jag just nu mår allmänt skit.. Ont i huvudet och nacken, ja mest i hela kroppen, kanppt någon röst.. hostar mig knäpp, halsont om vartannat..
Feber?
Nja, kanske..

Ingen träning för mig ikväll, måste ju dock lik förbannat sitta här tills klockan blir 20.30 för att sen åka ner och hålla i en träning för ja, vilka då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0