MAX hamburgare, fotboll och en allmänt skön kväll


Efter en lång dag, sitter jag nu i soffan här i Solna och bara tar det lugnt. Känns som om jag flugit runt sen 7 i morse. Kanske är det mest för att tankarna flygit runt i skallen på mig om både det ena och det andra.. Jag har ju egentligen inte vart så speciellt aktiv idag.
Hur som, match mot Kungsängen. Spelade inte speciellt mycket, en 4-5 minuter totalt kanske. Gjorde två mål, missade 2 klara lägen vilket inte är bra. Skyller på att jag faktiskt varit sjuk och fortfarande inte är helt 100%, men men.. det kan bara bli bättre.
Matchen vann vi med klara 36-23 och kanske, kanske, så har det nu släppt. Kanske kanske har vi nu kommit på hur vi ska spela. Kanske Kanske, så kommer lite press att ramla av, både mig och mina lagkamrater.
Åkte hem och fick besök av min underbara kollega Hannah och hennes hundar. Hon fixade med lite jobb som vi har att göra tills på måndag, så nu är det klart! Toppen-bra jobbat!

Åkte till Solna och fick en liten stund med min älskling innan han skulle iväg på avslutning med fotbollen. Så nu sitter jag här hemma själv och det är rätt skönt faktiskt. Alltså, jag saknar C massor och skulle ju hellre vilja att han var här, samtidigt så ska jag ha en mysig kväll för mig själv med fotboll.
Just nu är det dokumentären "Huliganen- Danmarks mest hatade" på femman och jag måste säga att det är helt otroligt hur en människa så öppet och ärligt kan sitta och berätta så som han gör! För vem har inte tänkt tanken "Hur tänkte han egentligen" om det som han gjorde förra matchen mot Danmark.

Snart är det matchdags, ska börja förbereda mig mentalt! =)
På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0